Klantinformatiedagen 2020

We willen iedereen die aanwezig was hartelijk bedanken voor hun komst. Iddink hecht enorm veel waarde aan de relatie en loyaliteit die we met scholen hebben opgebouwd.

Op 3 locaties in Vlaanderen kwamen op 17, 18 en 20 februari j.l., Iddink en aantal klanten bijeen voor de Klanteninformatiedagen 2020.  Naast informatie over het webmuteren van de leermiddelenlijst en het gebruik van het schoolportaal, kwamen ook andere boeiende thema’s aan bod en hebben we onze klanten geïnspireerd met nieuwe features en tips.

Zo spraken we over kansarmoedebeleid, de betaalmodaliteiten bij Iddink en het laag houden van de factuur van de leerling middels gedrukte en/of digitale, eigen cursussen van leerkrachten.

Met trots hebben we al een sneakpreview van de nieuwe bestelsite voor leerlingen kunnen tonen.

Ook bespraken we de verschillende manieren waarop Iddink de scholen maximaal kan ontzorgen. De Scholen App, bijvoorbeeld, is een nieuwe feature en voor onze klanten gratis te gebruiken. De app verschaft inzicht in het leermiddelenbeleid van de school. Financiële gegevens zoals kostenmonitor, betaalgedrag van leerlingen en de gemiddelde besteding per school zijn up-to-date, direct beschikbaar en te benchmarken

Na afloop hebben onze klanten kunnen genieten van een uitgebreide lunch waarbij we in een informele sfeer met elkaar ervaringen en ideeën hebben kunnen uitwisselen. Feedback en suggesties van onze klanten worden door Iddink heel hard gewaardeerd. Daar waar nodig sturen wij onze processen bij om een aangename samenwerking op maat van de school en de leerlingen te bereiken.

Heeft u interesse in de inhoud van onze presentaties? Dan kunt u ons een mail sturen met het verzoek om meer te weten te komen naar scholen@iddink.be.

Wenst u meer informatie over onze werking?

Contacteer ons. Wij komen graag onze diensten vrijblijvend toelichten.