Klantinformatiedagen 2022

De online klantinformatiedagen zitten er op! Hoewel het dit jaar weeral niet mogelijk was om traditionele Klantinformatiedagen te organiseren en we onze klanten liever in het echt ontvangen, kijken we terug naar geslaagde, online bijeenkomsten. Graag willen we iedereen van harte bedanken voor de grote opkomst. Iddink hecht enorm veel waarde aan de relatie en loyaliteit die we met scholen hebben opgebouwd.

Op 14 en 15 februari jl., sloten vele klanten aan bij de online meetings van de Klanteninformatiedagen 2022.  Naast informatie over het webmuteren van de leermiddelenlijst en het gebruik van het schoolportaal, hebben we onze klanten kunnen inspireren met nieuwe features en tips. Er kwamen veel boeiende thema’s aan bod.

Zo spraken we over onze bijkomende diensten zoals het laag houden van de factuur van de leerling middels de gedrukte, eigen cursussen van leerkrachten.

Nieuw is onze samenwerking met sociaal invorderingskantoor Flanderijn, dat instaat voor een menselijke manier van vorderen.

Ook kwam Stichting Robin aan bod. Deze stichting laat schoolkosten geen hinderpaal meer zijn. Samen met Iddink wil stichting Robin leermiddelen en toegang tot onderwijs voor alle kinderen betaalbaar maken.

Na afloop was er ruimte om ervaringen en ideeën met elkaar te kunnen uitwisselen. Feedback en suggesties van onze klanten worden door Iddink heel hard gewaardeerd. Daar waar nodig sturen wij onze processen bij om een aangename samenwerking op maat van de school en de leerlingen te bereiken.